United Rentals to Present at the Citi 2019 Industrials Conference

- feb 19, 2019

STAMFORD, Conn. – febrero 14, 2019– United Rentals, Inc. (NYSE: URI) today announced that it will participate in the Citi 2019 Industrials Conference on Thursday, febrero 21, 2019.  The conference will include a presentation by Matt Flannery, president and chief operating officer and Jessica Graziano, chief financial officer.

The presentation, which is scheduled to begin at 11:45 a.m. ET, will be available via the following link: http://www.veracast.com/webcasts/citigroup/industrials2019/46207334138.cfm.

The presentation may also be accessed on unitedrentals.com, where it will be archived for 30 days.

Acerca de United Rentals

United Rentals, Inc. es la empresa de rentas de equipo más grande del mundo. La empresa cuenta con una red integrada de 1186 tiendas de alquiler en América del Norte y 11 en Europa. En América del Norte, la empresa opera en 49 estados de Estados Unidos y todas las provincias de Canadá. Los aproximadamente 18,500 empleados que tiene la empresa prestan servicios a clientes industriales y de construcción, servicios públicos, municipios, propietarios residenciales y otros. La empresa ofrece alrededor de 3,800 clases de equipos para alquiler con un costo original total de $14.18 mil millones. United Rentals es miembro del índice Standard & Poor’s 500, del índice Barron’s 400 y del índice Russell 3000 Index®, y tiene su sede central en Stamford, Conn. Additional information about United Rentals is available at UnitedRentals.com

Contacto:

Ted Grace